(0)

Tooted puuduvad

Saatmine Kinnitamiseks
Kokku: 0,00 €

Kassasse

Toode on edukalt lisatud ostukorvi

Reference: -

Kauba vahetamine ja tagastamine

Kauba vahetamine

hedgehog6.png

Teil on õigus tasuta kaupa ümber vahetada mõne teise mudeli või suuruse vastu 14-päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest.

  • Tagastamine ja vahetamine Sammuke kontoris on tasuta
  • Esimene tagastamine ja vahetamine pakiautomaadiga on tasuta. Alates teisest vahetusest ja tagastusest tellimuse kohta tasub kõik postikulud klient.
  • Tagastamine ja vahetamine kulleriga on 5€
  • Toote tagastamisel postiautomaadiga Sammuke OÜ kulul, on meil õigus tagastatavalt summalt kinni pidada ostuga seotud postikulud, kui tellimuse lõplik summa on vähem kui 45 euro.


Saatke vahetatav kaup meile tagasi (juhendi vastavalt saamisviisile leiate allpool). Seejärel saatke meile avaldusinfo@sammuke.ee.

Vahetatav kaup ei tohi olla:

  • kahjustatud
  • rikutud
  • kasutatud.

Vahetatav kaup peab olema originaalpakendis, koos originaaletikettidega ja kandmata.

Kuidas tagastada, sain paki Itella Smartpostist

Palun pakendage kaup korrektselt. Valige enda jaoks lähim või mugavaim pakiautomaat. Pakiautomaadis valige “Paki tagastamine”, seejärel sisestage paki kättesaamiskoodi (mille saite telefonile paki jõudmisel Itella Smartpost pakiautomaati) ning pakiautomaat avab õige kapiukse. Pange saadetis kappi, sulgege uks ning toiming on tehtud.

Kuidas tagastada, sain paki Omniva pakiautomaadist

Palun pakendage kaup korrektselt. Valige enda jaoks lähim või mugavaim pakiautomaat. Pakiautomaadis valige “Paki tagastamine”, seejärel kasutage paki tagastamiskoodi (mille saite telefonile paki jõudmisel Omniva pakiautomaati) ning pakiautomaat avab õige kapiukse. Pange saadetis kappi, sulgege uks ning toiming on tehtud.

Kuidas tagastada, sain paki Eesti Posti postkontorist

Kauba tagastamiseks postkontorist, tuleb öelda postkontori töötajale oma soovist tagastada paki ja ära täita postkontori poolt antud vorm. Paki tagastamiseks Eesti Post postkontori teel on vajalik, et oleks alles esialgse saatja (Sammuke OÜ) originaaletikett, kus on kirjas kliendi andmed, kohaletoimetamiseviis ja jälgimiskood. Ainult sel juhul saab postkontori teel tagastada paki Sammuke OÜ kulul alates kauba kättesaamise päevast 14 päeva jooksul.


Samuti saab tagastada või vahetada Tallinna kontoris, Kiisa 8b (9.00 - 17.00). Enne vahetamist palun teatage mile, mida te soovite vahetada ja mille vastu → info@sammuke.ee.

Kauba tagastamine

hedgehog7.png

Teil on õigus kaupa tagastada 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest.
Täitke avaldus ning saatke meile → info@sammuke.ee. Seejärel saatke tagastatav kaup meile tagasi (juhendi vastavalt saamisviisile leiate allpool).

  • Tagastamine ja vahetamine Sammuke kontoris on tasuta
  • Esimene tagastamine ja vahetamine pakiautomaadiga on tasuta. Alates teisest vahetusest ja tagastusest tellimuse kohta tasub kõik postikulud klient.
  • Tagastamine ja vahetamine kulleriga on 5€
  • Toote tagastamisel postiautomaadiga Sammuke OÜ kulul, on meil õigus tagastatavalt summalt kinni pidada ostuga seotud postikulud, kui tellimuse lõplik summa on vähem kui 45 euro.

Tagastatav kaup ei tohi olla:

  • kahjustatud
  • rikutud
  • kasutatud

Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, koos originaaletikettide ja kandmata.

Kuidas tagastada, sain paki Itella Smartpostist

Palun pakendage kaup korrektselt. Valige enda jaoks lähim või mugavaim pakiautomaat. Pakiautomaadis valige “Paki tagastamine”, seejärel sisestage paki kättesaamiskoodi (mille saite telefonile paki jõudmisel Itella Smartpost pakiautomaati) ning pakiautomaat avab õige kapiukse. Pange saadetis kappi, sulgege uks ning toiming on tehtud.

Kuidas tagastada, sain paki Omniva pakiautomaadist

Palun pakendage kaup korrektselt. Valige enda jaoks lähim või mugavaim pakiautomaat. Pakiautomaadis valige “Paki tagastamine”, seejärel kasutage paki kättesaamiskoodi (mille saite telefonile paki jõudmisel Omniva pakiautomaati) ning pakiautomaat avab õige kapiukse. Pange saadetis kappi, sulgege uks ning toiming on tehtud.

Kuidas tagastada, sain paki Eesti Posti postkontorist

Kauba tagastamiseks postkontorist, tuleb öelda postkontori töötajale oma soovist tagastada paki ja ära täita postkontori poolt antud vorm. Paki tagastamiseks Eesti Post postkontori teel on vajalik, et oleks alles esialgse saatja (Sammuke OÜ) originaaletikett, kus on kirjas kliendi andmed, kohaletoimetamiseviis ja jälgimiskood. Ainult sel juhul saab postkontori teel tagastada paki Sammuke OÜ kulul alates kauba kättesaamise päevast 14 päeva jooksul.


Omnivast, AS Eesti post postkontorist ja Itella Smartpostist kliendi poolt saadetud tagastused jõuavad Sammuke OÜ-ni 14 päeva jooksul alates tagastamise hetkest. Sammuke OÜ tagastab kliendi kontole raha 14 päeva jooksul alates kauba jõudmisest Sammuke OÜ-ni. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Tagastuskoodi saab kasutada kauba tagastamisel või vahetamisel ainult ühekordselt. (Näide: Kliendi tellimuses on 3 paari jalanõusid. Klient otsustab ühel päeval tagastada/vahetada ainult ühe paari ning kasutab selleks ettenähtud tagastuskoodi. Sellisel juhul muutub tagastuskood kehtetuks, mistõttu teisel päeval ei ole võimalik teist paari tagastada/vahetada sama koodiga.)
Kuna tarbijal on õigus kaupa vahetada või tagastada alates kauba kättesaamise päevast 14-päeva jooksul, on tal õigus kasutada ainult selleks ettenähtud ühekordset tagastuskoodi.
Kui klient on kasutanud ühe korra juba tagastuskoodi ning soovib teisel päeval teise paari tagastada, on see kliendi kulu, mis ei kuulu Sammuke OÜ hüvitamisele.

Kui kaubal esineb defekt

hedgehog5.png

Kui kaubal esineb puudus, tuleb sellest kohe teada anda meie klienditeenindusele info@sammuke.ee.

Puuduste puhul, mille eest vastutab Sammuke.ee, on tarbijal õigus nõuda selle toote parandamist, kauba vahetamist sama puudusteta mudeli vastu. Kui kaupa ei ole võimalik ümber vahetada või parandada, on tarbijal õigus nõuda raha tagasi.

Pretensiooni esitamise aeg on 2 aastat. Pretensiooni alla ei kuulu tooted, mis on läbikantud või toodet on rikutud/kahjustatud.

Pretensiooni esitamisega kaasnevatele küsimustele saate infot Tarbijakaitseameti koduleheküljelt.